Rozšíření rezervačního systému na agendu živnostenského úřadu

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ – povinnost online rezervace je s účinností od 1.12.2020 rozšířena také na živnostenský úřad

 

Vážení občané, klienti Městského úřadu Holešov,


upozorňujeme vás, že od 01.12.2020 je rezervační systém na webových stránkách města povinný rozšířen kromě agend odboru dopravního a správního také na agendu živnostenského úřadu.

Plánovanou návštěvu našeho úřadu na některém z výše vyjmenovaných úseků bude nutné zarezervovat na webovém portálu města: https://www.holesov.cz/, záložka „ÚŘAD“, vybrat příslušnou rezervaci a ve složce „Objednávka termínu“ vytvořit svou rezervaci - datum a hodinu návštěvy úřadu.

Klienti, kteří nemají možnost internetového připojení, si mohou termín, který bude v rámci online rezervačního systému volný, sjednat s úřednicí požadovaného úseku telefonicky. Klient, který nebude mít takto rezervován termín a hodinu návštěvy na některém z výše uvedených úseků, bude moci být obsloužen pouze v úředních dnech (pondělí, středa), a to za předpokladu, že úřednice nebudeodbavovat jiného klienta.


Věříme, že tato moderní forma komunikace s úřadem přispěje k větší spokojenosti vás - našich občanů a klientů.

 

Ing. František Fuit
tajemník MěÚ Holešov

 

Hodnocení článku: rating starrating starrating starrating starrating star