Jednání Zastupitelstva města Holešova se uskuteční dne 12. března 2025 od 16:00 hodin standardně v zasedací místnosti Městského úřadu. Podle zákona o obcích musí být informace o termínu a místě konání zasedání zveřejněna nejméně 7 dní předem na úřední desce, jak bylo učiněno dne 4. března 2025.
Kapacita jednací místnosti, s výjimkou zasedacího pořádku zastupitelů a technického personálu úřadu zajišťující jednání zastupitelstva, bude vyčleněna pro občany města. Vedoucí úředníci budou ve svých kancelářích. Pro veřejnost tak bude k dispozici 40 míst k sezení.
Obdobně jako v případě předešlého jednání bude na základě konzultace s Ministerstvem vnitra do sálu vpuštěno prvních 40 občanů, kteří dorazí na místo konání, nejdříve však v čase 15:30.
Z bezpečnostních důvodů (stavební, hygienické a protipožární dispozice budovy) tak bude vstup na Městský úřad omezen – obdobně jako při „covidové pandemii“.
Jednání bude opět živě přenášeno na platformě YouTube, přičemž odkaz na přenos je shodný s kanálem na kterém jsou zveřejňovány záznamy ze zastupitelstva.
https://www.youtube.com/@mestoholesov727
Děkujeme za pochopení.
Milan Fritz, starosta
Hodnocení článku:
10.3.2025 14:44