Činnosti odboru
Finanční odbor sleduje a analyzuje aktuální finanční situaci města a plní další úkoly:
- na úseku rozpočtu a účetnictví (zpracovává návrhy rozpočtu města, změny, informuje orgány města o plnění schváleného rozpočtu, zajišťuje fin.vztahy se státem a krajem a dalšími subjekty, sjednává pojištění města, provádění inventarizace majetku města, vede účetnictví města, organizačních složek města, platební a zúčtovací styk v souladu se schváleným rozpočtem, …)
- na pokladně úřadu provádí hotovostní příjmy a výdaje města
- na úseku správy místních poplatků spravuje poplatky za odpady, výherní hrací přístroje a psy, zabezpečuje evidenci a výdej pokutových bloků, evidence pohledávek města
- financování příspěvkových organizací, provádí kontrolní činnosti
- vyřizuje žádosti o dotace a provádí výběrová řízení u veřejných zakázek
Přehled
Agenda, struktura | Informace |
---|---|
Dokumenty (rozpočet města) |
Kontakty
vedoucí odboru |
Ilona Kupková |
573 521 503 |
- |
Dv.č. 213 |
|
---|---|---|---|---|---|
odborný finanční referent |
Ing. Eva Mirynská |
573 521 504 |
- |
Dv.č. 202 |
|
finanční účetní |
Zdeňka Homolková |
573 521 504 |
- |
Dv.č. 202 |
|
pokladna |
Anna Zapletalová |
573 521 505 |
- |
Dv.č. 102 |
|
místní poplatky (psi + zábor VP) - vymáhání |
Hana Kupková |
573 521 506 |
- |
Dv.č. 212 |
|
místní poplatky (komunál. odpad) - vymáhání |
Dagmar Průšová |
573 521 506 |
- |
- |
Dv.č. 212 |