Elektronické objednávání žadatelů – Obecní živnostenský úřad
Systém umožňuje objednat se na určitý den a hodinu, dle Vašeho výběru, k úkonům prováděným v agendě obecního živnostenského úřadu.
Objednání je možné provést elektronicky až dva měsíce dopředu. V kalendáři při výběru data znamenají:
- políčka s modrým odkazem = volno k výběru,
- políčka s černým textem = na tento den se není možné objednat.
Pokud víte předem, že se Vám nepodaří na předem objednaný termín dostavit, žádáme Vás, abyste svoji objednávku u nás zrušili, a to e-mailem na adrese: rezervace.zu@holesov.cz. nebo telefonicky (kontakty viz níže). Rušení objednávek je denně vyhodnocováno a uvolněné termíny jsou znovu nabídnuty k objednání pořadí dalším zájemcům.
V případě, že se na uvedený čas nedostavíte včas, Vaše objednávka propadá.