Znění
1. Identifikační číslo
100
2. Kód
-
3. Pojmenování životní situace
Stavba vodního díla (např. studny, čistírny odpadních vod, kanalizace, vodovodu ad.)
4. Základní informace k životní situaci
Jedná se stavební povolení vodních děl (studny, čistírny odpadních vod, kanalizace, vodovodu, vodní nádrže, rybníku apod.) a související povolení k nakládání s vodami (tj. odběr povrchových a podzemních vod, vypouštění odpadních vod do vod povrchových nebo podzemních, akumulace, vzdouvání, využití energetického potenciálu vod atd.), povolení k vypouštění předčištěných odpadních vod do kanalizace, a udělení kolaudačního souhlasu.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Fyzická nebo právnická osoba způsobilá k právním úkonům
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Žadatel musí doložit žádost a doklady dle vyhlášky č. 432/2001 Sb. o dokladech žádosti o rozhodnutí nebo vyjádření a o náležitostech povolení, souhlasů a vyjádření vodoprávního úřadu. U stavebního povolení je nutno zaplatit příslušný správní poplatek.
7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
Podáním formuláře žádosti včetně povinných dokladů.
8. Na které instituci životní situaci řešit
Městský úřad Holešov
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Městský úřad Holešov, odbor výstavby, rozvoje a životního prostředí, oddělení životního prostředí, Masarykova 628, Holešov
Ing. Hana Vedrová, dveře č. 121, tel. 573 521 400
Ing. Lucie Kaňová, dveře č. 117, tel. 573 521 405
Úřední hodiny: pondělí a středa 7:30 – 11:00 a 12:00 – 17:00 (jinak po telefonické domluvě)
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Viz bod 6.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Formuláře žádostí na stránce vodního hospodářství
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Poplatky dle zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, položka č. 17.
Poplatky se vybírají u stavebního povolení, u změny stavby před dokončením, u kolaudace po stanoveném termínu.
Poplatky lze zaplatit v pokladně Městského úřadu Holešov, převodem z účtu nebo složenkou.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
60 dnů, ve složitých případech 3 měsíce
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Dle povahy žádosti, např. majitelé sousedních pozemků, správce vodního toku, obec, správci inženýrských sítí atd.