Znění
1. Identifikační číslo
-
2. Kód
-
3. Pojmenování životní situace
Sociální práce s osobami nacházejícími se v nepříznivých životních situacích (např. nezaměstnanost, zdravotní postižení, dušení postižení, senioři, osoby s nízkým příjmem, osoby bez přístřeší či osoby ohrožené ztrátou bydlení, osoby závislé na návykových látkách, osoby zadlužené apod.)
4. Základní informace k životní situaci
-
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Osoba v nepříznivé životní situaci, zákonný zástupce, rodinný příslušník, známý, spolubydlící apod.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Podmínky a postupy řešení jsou vždy stanoveny dle individuální situace klienta, vyjádření jeho zakázky a společně zvoleného postupu v rámci individuálního plánu.
7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
Osobní návštěva odboru sociálního Městského úřadu Holešov, úsek sociální práce nebo telefonicky či e-mailem domluvená návštěva sociálního pracovníka v místě bydliště.
8. Na které instituci životní situaci řešit
Městský úřad Holešov
Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Úsek sociální práce a sociálních služeb , Tovární 1407, 769 01 Holešov
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Městský úřad Holešov
Odbor sociálních věcí a zdravotnictví
Úsek sociální práce a sociálních služeb
Tovární 1407
769 01 Holešov
1. patro vlevo
Mgr. Pavlína Janalíková, dveře č. 202, telefon 573 521 756, mail: pavlina.janalikova@holesov.cz
Mgr. Marie Gomolová, dveře č. 203, telefon 573 521 893, mail: marie.gomolova@holesov.cz
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Při osobní návštěvě na úřadě občanský průkaz, není však podmínkou. Ostatní se odvíjí dle konkrétní situace.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Není třeba žádný formulář.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Bez poplatků.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Lhůty nejsou stanoveny.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
-
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
-
16. Elektronická služba, kterou lze využít
-
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
-
18. Jaké jsou související předpisy
-
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
-
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
-
21. Nejčastější dotazy
-
22. Další informace
-
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
-
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
-
25. Za správnost popisu odpovídá útvar
Odbor sociálních věcí a zdravotnictví
26. Kontaktní osoba
Mgr. Pavlína Janalíková, dveře č. 202, telefon 573 521 756, mail: pavlina.janalikova@holesov.cz
Mgr. Marie Gomolová, dveře č. 203, telefon 573 521 893, mail: marie.gomolova@holesov.cz
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
25.11.2022
28. Popis byl naposledy aktualizován
25.11.2022
29. Datum konce platnosti popisu
-