Znění
1. Identifikační číslo
-
2. Kód
-
3. Pojmenování životní situace
Podání stížnosti nebo petice
4. Základní informace k životní situaci
Na Městský úřad Holešov se občané mohou obrátit (buď ústní, nebo písemnou formou) s podáním stížností, případně si mohou podat petici. Zde se jejich požadavek (stížnost) zaeviduje a postoupí příslušnému odboru městského úřadu k vyřízení.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Stížnost, případně petici, může podat občan (fyzická osoba), který dosáhl věku 18 let, nebo cizí státní příslušník, který dosáhl věku 18 let, stanoví-li tak mezinárodní smlouva, kterou je Česká republika vázaná a která byla vyhlášena.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Vyřizování stížnosti a petic se řídí platnou směrnicí: směrnice pdf verze - 84 kB, směrnice doc verze 60 kB.
7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
Buď osobní návštěvou, písemně, nebo elektronicky
8. Na které instituci životní situaci řešit
Městský úřad Holešov
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Písemné podání je možné učinit na kterékoliv podatelně Městského úřadu Holešov, ústní podání na sekretariátu vedení města - asistentka Pavla Fridrichová, elektronicky pak na email: pavla.fridrichova@holesov.cz
nebo do datové schránky města (x8qbfvu).
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Žádné.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Stížnost lze podat i na předtištěný formulář, který stěžovatel obdrží na podatelně, či sekretariátu.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Žádné.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
30 dnů od podání stížnosti či petice, 60 dnů v odůvodněných případech, o prodloužení lhůty je úřad povinně stěžovatele informovat.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Žádní.