Podání petice, stížnosti

Znění

Základní | Rozšířené | Úplné

 

 

1. Identifikační číslo

-

 

 

2. Kód

-

 

 

3. Pojmenování životní situace

Podání stížnosti nebo petice

 

 

4. Základní informace k životní situaci

Na Městský úřad Holešov se občané mohou obrátit (buď ústní, nebo písemnou formou) s podáním stížností, případně si mohou podat petici. Zde se jejich požadavek (stížnost) zaeviduje a postoupí příslušnému odboru městského úřadu k vyřízení.

 

 

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Stížnost, případně petici, může podat občan (fyzická osoba), který dosáhl věku 18 let, nebo cizí státní příslušník, který dosáhl věku 18 let, stanoví-li tak mezinárodní smlouva, kterou je Česká republika vázaná a která byla vyhlášena.

 

 

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Vyřizování stížnosti a petic se řídí platnou směrnicí: směrnice pdf verze - 84 kB, směrnice doc verze 60 kB.

 

 

7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace

Buď osobní návštěvou, písemně, nebo elektronicky

 

 

8. Na které instituci životní situaci řešit

Městský úřad Holešov

 

 

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Písemné podání je možné učinit na kterékoliv podatelně Městského úřadu Holešov, ústní podání na sekretariátu vedení města - asistentka Pavla Fridrichová, elektronicky pak na email: pavla.fridrichova@holesov.cz

nebo do datové schránky města (x8qbfvu).

 

 

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné.

 

 

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Stížnost lze podat i na předtištěný formulář, který stěžovatel obdrží na podatelně, či sekretariátu.

 

 

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Žádné.

 

 

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

30 dnů od podání stížnosti či petice, 60 dnů v odůvodněných případech, o prodloužení lhůty je úřad povinně stěžovatele informovat.

 

 

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Žádní.