Znění
1. Identifikační číslo
-
2. Kód
-
3. Pojmenování životní situace
Podání stížnosti nebo petice
4. Základní informace k životní situaci
Na Městský úřad Holešov se občané mohou obrátit (buď ústní, nebo písemnou formou) s podáním stížností, případně si mohou podat petici. Zde se jejich požadavek (stížnost) zaeviduje a postoupí příslušnému odboru městského úřadu k vyřízení.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Stížnost, případně petici, může podat občan (fyzická osoba), který dosáhl věku 18 let, nebo cizí státní příslušník, který dosáhl věku 18 let, stanoví-li tak mezinárodní smlouva, kterou je Česká republika vázaná a která byla vyhlášena.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Vyřizování stížnosti a petic se řídí platnou směrnicí: směrnice pdf verze - 84 kB, směrnice doc verze 60 kB.
7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
Buď osobní návštěvou, písemně, nebo elektronicky
8. Na které instituci životní situaci řešit
Městský úřad Holešov, Odbor tajemníka
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Písemné podání je možné učinit na kterékoliv podatelně Městského úřadu Holešov, ústní podání na sekretariátu vedení města - asistentka Helena Jelínková, elektronicky pak na email: helena.jelinkova@holesov.cz nebo do datové schránky města (x8qbfvu).
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Žádné.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Stížnost lze podat i na předtištěný formulář, který stěžovatel obdrží na podatelně, či sekretariátu.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Žádné.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
30 dnů od podání stížnosti či petice, 60 dnů v odůvodněných případech, o prodloužení lhůty je úřad povinně stěžovatele informovat.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Žádní.