Zprostředkování kontaktu

Znění

Základní | Rozšířené | Úplné

 

 

1. Identifikační číslo

87

 

 

2. Kód

-

 

 

3. Pojmenování životní situace

Zprostředkování kontaktu

 

 

4. Základní informace k životní situaci

Ministerstvo vnitra zprostředkuje kontakt občana staršího 15 let s jiným  občanem uvedeným v žádosti s využitím základního registru obyvatel.

 

 

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Písemnou žádost může podat občan starší 15 let.

 

 

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

 

 

7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace

Žádost o se podává na předepsaném tiskopisu „Žádost o zprostředkování kontaktu“ s úředně ověřeným podpisem, to neplatí, žádá-li občan o zprostředkování kontaktu osobně na matričním úřadě, obecním úřadě obce s rozšířenou působností, krajském úřadě nebo ministerstvu a prokáže svoji totožnost. Žádost je možno podat i elektronicky, či do datové schránky.

 

 

8. Na které instituci životní situaci řešit

Matriční úřad, obecní úřad obce s rozšířenou působností, krajský úřad, ministerstvo.

 

 

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

    Městský úřad Holešov

    Odbor občansko-správní

    Masarykova 628

    769 01  Holešov

 

    Kontaktní osoba: Zdeňka Večeřová, Kateřina Marcinová

    Telefon: 573 521 351, 573 521 352

 

    Úřední hodiny:

    Pondělí a středa 7:.30 – 11:00 a 12:00 – 17:00 hod.

    Úterý, Čtvrtek 7:30 – 11:00 hod.

    Pátek: na základě předchozí dohody

 

 

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádost o zprostředkování kontaktu (formulář žádosti je ke stažení na webových stránkách Ministerstva vnitra), doklad totožnosti.

 

 

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Žádost o zprostředkování kontaktu je k dispozici na příslušných úřadech, u kterých lze žádost podat, nebo na webových stránkách Ministerstva vnitra.

 

 

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Při podání žádosti 500 kč nebo se žádost opatří kolkovou známkou v hodnotě 500 kč, či zasláním na účet Ministerstva vnitra (údaje jsou na žádosti).

V případě, že se zprostředkování kontaktu neuskuteční, nevzniká tím nárok na vrácení správního poplatku.

 

 

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.

 

 

 

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.