Znění
1. Identifikační číslo
87
2. Kód
-
3. Pojmenování životní situace
Zprostředkování kontaktu
4. Základní informace k životní situaci
Ministerstvo vnitra zprostředkuje kontakt občana staršího 15 let s jiným občanem uvedeným v žádosti s využitím základního registru obyvatel.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Písemnou žádost může podat občan starší 15 let.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Splnění všech požadovaných náležitostí.
7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
Žádost o se podává na předepsaném tiskopisu „Žádost o zprostředkování kontaktu“ s úředně ověřeným podpisem, to neplatí, žádá-li občan o zprostředkování kontaktu osobně na matričním úřadě, obecním úřadě obce s rozšířenou působností, krajském úřadě nebo ministerstvu a prokáže svoji totožnost. Žádost je možno podat i elektronicky, či do datové schránky.
8. Na které instituci životní situaci řešit
Matriční úřad, obecní úřad obce s rozšířenou působností, krajský úřad, ministerstvo.
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Městský úřad Holešov
Odbor občansko-správní
Masarykova 628
769 01 Holešov
Kontaktní osoba: Zdeňka Večeřová, Kateřina Marcinová
Telefon: 573 521 351, 573 521 352
Úřední hodiny:
Pondělí a středa 7:.30 – 11:00 a 12:00 – 17:00 hod.
Úterý, Čtvrtek 7:30 – 11:00 hod.
Pátek: na základě předchozí dohody
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Žádost o zprostředkování kontaktu (formulář žádosti je ke stažení na webových stránkách Ministerstva vnitra), doklad totožnosti.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Žádost o zprostředkování kontaktu je k dispozici na příslušných úřadech, u kterých lze žádost podat, nebo na webových stránkách Ministerstva vnitra.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Při podání žádosti 500 kč nebo se žádost opatří kolkovou známkou v hodnotě 500 kč, či zasláním na účet Ministerstva vnitra (údaje jsou na žádosti).
V případě, že se zprostředkování kontaktu neuskuteční, nevzniká tím nárok na vrácení správního poplatku.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Např. datovou schránkou.
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
Zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů (zákon o evidenci obyvatel), ve znění pozdějších předpisů
Vyhláška č. 296/2004 Sb., kterou se provádí zákon o evidenci obyvatel a kterou se mění vyhláška č. 177/2000 Sb., kterou se provádí zákon o evidenci obyvatel, zákon o občanských průkazech a zákon o cestovních dokladech, ve znění pozdějších předpisů
18. Jaké jsou související předpisy
Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
Zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Opravné prostředky jsou řešeny v souladu se správním řádem.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
Sankce nejsou stanoveny.
21. Nejčastější dotazy
-
22. Další informace
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
-
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
-
25. Za správnost popisu odpovídá útvar
Městský úřad Holešov, Odbor občansko-správní, Masarykova 628, 769 01 Holešov
26. Kontaktní osoba
Zdeňka Večeřová, Kateřina Marcinová
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
12. 12. 2022
28. Popis byl naposledy aktualizován
02.10.2023
29. Datum konce platnosti popisu
Konec platnosti návodu není stanoven.